Kallis jõudlusturundaja!

Pettuse poolest tuntud rühm üritab teie nime varastada.

Usume, et see piirab tõsiselt meie kollektiivset võimet kasvada tööstusharuna.

Nagu olete märganud, on paljud “musta kübaraga” sidusettevõtte turundajad hakanud end nimetama tulemuslikkuse turundajateks. Kuid enamik neist pole tulemuslikkuse turundajad. Paljud pole isegi turundajad.

Kalev Kosk

Kalev Kosk

Vaatamata trikkidele, mida nad sulanduvad, võime neid hõlpsasti märgata. See on sõna otseses mõttes must ja valge. Nemad on ainsad, kes soovivad elatise teenimiseks kasutada musta kübaraga turundusvõtteid. Nad rikuvad reegleid. Nad keskenduvad ainult kergele rahale. Nad valetavad ja petavad tarbijaid sageli väärtusetute toodete müümisel. Nad varastavad üksteisest häbematult. Nad kutsuvad seda, mida me teeme, “valgemütsiks” – terminiks, mis ei peaks kõigepealt vajalik olema.

Nende räpaseid reklaame esitatakse sageli samades keskkondades kui meie, mistõttu on kellelgi, kellel pole siseringi teadmisi, väga raske meid eristada. Tulemuseks on see, et meid kõiki määrib nende halb maine. See on häbi.

Kõik musta kübaraga sidusettevõtte turundus pole ühesugused ja keskkond, kus see õitseb, tuleneb sageli asjaoludest, mitte halbadest kavatsustest. Valge kübaraga tulemuslikkuse turustamise elujõulisus oli lihtsalt tõestamata. Nüüd on meil tõendid olemas.

Kui üha rohkem sidusettevõtteid loobub musta mütsiga taktikatest ja toodetest tõelise jõudlusturunduse kasuks, saab meie tööstuse potentsiaal ülemaailmset reklaami häirida.